Autoziek

Vandaag ben ik weer met het baasje naar school geweest. Hiervoor moet ik altijd heel ver met de auto rijden, en dat vind ik helemaal niet fijn. Ik word namelijk zo misselijk dat ik elke keer moet overgeven. Dat vindt het baasje niet zo leuk, want dan gaat zo stinken.

Ik krijg nu op zaterdagochtend al geen eten meer voordat ik naar school ga. Hierdoor dachten ze dat ik dan niets kon overgeven…nou helaas ik gooi gewoon mijn maag leeg achterin de auto.

Alleen vandaag was het baasje wel erg handig…hij heeft onderweg even voor mij gestopt zodat ik ff bij kon komen. Ik heb toen nog wel overgegeven maar pas nadat ik uit de auto was!

Toen ben ik lekker naar school gegaan, en daar heb ik weer een paar oefeningen gedaan.

Eén gedachte over “Autoziek

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.